S-Works Tarmac SL8 Frameset Gloss C/Viavi M/Chaos Red P/W - 56cm S-Works Tarmac SL8 Frameset Gloss C/Viavi M/Chaos Red P/W - 56cm S-Works Tarmac SL8 Frameset Gloss C/Viavi M/Chaos Red P/W - 56cm

S-Works Tarmac SL8 Frameset

Gloss C/Viavi M/Chaos Red P/W - 56cm

Varenr: 165965
67 999,-
-+
2 På lager
BeskrivelseSupport
Beskrivelse
    Ingenting slår Tarmac SL8 når det kommer til en kombinasjon av aerodynamikk, lett vekt og kjørekomfort som tidligere ble ansett som umulig. Etter åtte generasjoner og over to tiår med utvikling er den ikke bare den raskeste Tarmac noensinne, men faktisk verdens raskeste konkurranse-sykkel. Er du klar for å ta utfordringen?
    Det er ikke bare aerodynamikk eller lett vekt alene som vinner løp - det er hastigheten som virkelig teller. Å oppnå denne hastigheten krever en kompromissløs kombinasjon av aerodynamikk, lett vekt, stivhet og komfort. Ved hjelp av løpssimuleringer og virkelige data vet vårt Ride Science-team at Tarmac SL8 er den raskeste konkurranse-sykkelen som noensinne er laget på de viktige rittløypene - hele 16,6 sekunder raskere over 40 km, hele 128 sekunder raskere over Milan San Remo, og utrolige 20 sekunder raskere over den legendariske Tourmalet-stigningen.
    • AERO I ALT: Vi tar aerodynamikk på alvor - vi fokuserer på "the leading edge", der det virkelig betyr noe, ikke bare der det ser bra ut. Resultatet er vår mest aerodynamiske landeveissykkel noensinne. Ja, den er faktisk mer aerodynamisk enn Venge. Vi har optimalisert luftstrømmen for maksimal ytelse med Tarmacs nye Speed Sniffer front. Ved å flytte styrerøret bakover - røret som bestemmer bredden på styrestemmen - får vi en mye skarpere ledende kant på styrehodet, noe som gir en betydelig lavere luftmotstand. Takket være de nye UCI-reglene har Tarmac SL8 den smaleste og mest aerodynamiske setepinnen vi noensinne har laget, og sørger for at den raske, turbulente luften rundt beina strømmer tilbake mer smidig. Smaker ikke seieren ekstra søt?
    • MINIMAL VEKT, MEST AERODYNAMISK: Tarmac SL8 bygget på erfaringer fra Aethos for å oppnå UCI-minimumsvekt med fullt aerodynamisk oppsett. Teamet leverte en imponerende lett ramme på kun 685 gram - 15% lettere enn Tarmac SL7 og lettere enn alt annet på World Tour*. Ved å prioritere lav vekt i underrør, seterør og bakkant av sykkelen, ble Aethos-lærdommen nyttig. Rammeformen fordeler belastningen så effektivt at ekstra karbon-stivhetslag blir unødvendige. *Med mindre vi teller da Kasper Asgreen konkurrerte med vår 585 grams Aethos-ramme i en Tour de France-etappe.
    • GÅR SOM RAKETT, KJØRES SOM EN DRØM: Med betydelige gevinster i stivhet-til-vekt-forholdet - en forbedring på 33% sammenlignet med SL7 - tar Tarmac SL8 legendarisk håndtering, aggressiv respons og World Championship-bevist geometri til neste nivå. Sykkelen er stivere ved pedalene, mer presis ved styret, og kombinerer det med en behagelig kjøretur i sadelen som setter en ny standard for komfort på racersykler. Takket være vår Rider-First Engineering får hver rytter, uavhengig av størrelse, den samme enestående kvaliteten på sykkelturen og håndteringen. I sadelen leverer Tarmac SL8 6% mer ettergivenhet, svever over ujevnt underlag med en smidig følelse som er unik i den nervepirrende verdenen av racersykler. Tarmacs bevisste geometri og 32mm dekkklaring er identisk med SL7, og sikrer enkel tilpasning og muligheten til å bruke dekk med større volum når det er nødvendig.
    • BEYOND GENDER: Det kan være større forskjell mellom to mannlige syklister enn mellom en mannlig og kvinnelig syklist. Kjønn alene gir ikke nok data til å spesialisere, noe som betyr at å skape sykler for menn eller kvinner er vilkårlig og utdatert. Det er på tide å gå forbi kjønnsbegrensningene.
Support